onsdag, oktober 29, 2014

Siste (((Nail Mail))) fra ShopK på eBay!

I går fikk jeg disse flotte neglelakkene tilsendt fra selgeren blue4281010. Denne selgeren har sendt mange pakker til Norge i det siste.... Jeg får alltid det jeg har bestilt, og noen ganger har jeg bomma, og bestilt en lakk jeg allerde har, da er det bare å sende en mail, og spørre om å få bytte. Det har aldri vært noe problem. Jeg får også alltid en gave, som oftest en deilig ansiktsmaske, med på kjøpet. Butikken til blue4281010 heter ShopK og her er link
http://stores.ebay.com/shopk/



Du lurer kanskje på hvorfor jeg har så mange neglelakker. Det er fordi jeg har neglekunst som hobby. (Se HER) Jeg tror jeg har 45 stk. i denne kolleksjonen til Peripera nå. Jeg bare elsker disse lakkene! De har bred kost og er veldig pigmenterte, så noen trenger man faktisk bare ett strøk av! Snart har jeg alle fargene jeg kan få hos ShopK, og må nok sende de en mail om de kan legge ut flere farver så jeg kan bestille... =)
(Fullstendig produktomtale av Peripera Rose Nail Polish HER)
Her er bilde av min siste (((Nail Mail)))


 Min neglekrok

 Her er noen flere bilder:















<3-lig hilsen

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar