torsdag, oktober 09, 2014

Produktomtale: Holika Holika Soda Pore B.B Deep Cleansing Foam


 Jeg har nettopp begynt å bruke disse produktene, og for tiden tester jeg ut denne.
  • Navn: Holika Holika Soda Pore B.B Deep Cleansing Foam
  • Størrelse: 150ml
  • Pris: ca. 60 kr (Fri frakt)
  • Test-tid: Jeg har brukt produktet 3-4 ganger.
  • Terningkast: 5


Min vurdering: Produktet er en hvit, tykk krem, med små harde partikler i (som i en exfolierings krem). Etterhvert som man masserer den inn i huden forsvinner disser partiklene. Denne kremen er veldig drøy! Se på bilde i kommentarfeltet. Den lille "erten" er mer enn nok til hele ansiktet og halsen. Ansiktet føles så utrolig rent og glatt etterpå! Det er ikke rester av makeup eller produktet på huden.
  

Link til produktet på eBay: http://www.ebay.com/itm/Holika-Holika-Soda-Pore-B-B-Deep-Cleansing-Foam-150ml-Free-gifts-/351074460626?&_trksid=p2056016.m2516.l5255

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)

-----------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer: Dette er ikke reklame av noe slag. Jeg kjøper alle produktene selv, og blir ikke sponset av noen. Jeg er ikke utdannet innen hudpleie eller make-up. Alle produktanmeldelsene er mine personlige oppfatninger av produktene. Første gang du tester produktene er det lurt å prøve litt av produktet på armen e.l. først, og ha det på i noen timer, i tilfelle du skulle få en allergisk reaksjon. Ta derfor ikke produktet i hele ansiktet uten å ha testet det først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar