fredag, oktober 31, 2014

PRODUKTOMTALE: Missha - The Style 4D Mascara



http://www.eopenmarket.com/kim1160941/cosmetic/missha/2014/4d_mascara1.jpg


 Missha- The Style 4D Mascara

  • Merke: Missha
  • Produkt: The Style 4D Mascara
  • Varianter: 4D Mascara, 3D Mascara
  • Pris: Under TJUEÅTTE!!!!! 28 NOK ! !
  • Test-tid: 1 gang
  • Terningkast: 5+
  • Vil jeg kjøpe produktet igjen: JA
  • Hjemmeside:http://www.missha.net/








Min vurdering: Jeg kjøpte denne maskaraen KUN fordi jeg ville fylle opp handlekurven min på eBay til 200 NOK fra en selger, Gikk inn i butikken og såg tilfeldigvis denne til TJUEÅTTE kroner. Jeg lo litt inni meg og tenkte "Jaja, er sikkert drittdårlig, men den koster jo "ingenting." Jeg forventa m.a.o. ikke noe særlig, selv om Missha er et anerkjent merke i Korea (Spesielt kjent for sine BB kremer). Så dro jeg ut denne kosten, og la den på vippen, rullet og dro. =O Det var akkurat som om børsten klemte seg rundt vippene og smurte de hele veien ut mens jeg dro. Vippene skilte seg veldig bra. (Bedre enn hva som kommer frem på bildene. Jeg tok litt mye på)  Det var enkelt å påføre den uten å komme bortu øyelokket, og ikke minst under øyet. Jeg har alltid problemer med å ta mascara på de nederste vippene. Får det rett og slett ikke til, og har egentlig derfor alltid droppet å ta på de nederste. Men med denne gikk det som en drøm! Jeg likte denne utrolig godt, og jeg liker PRISEN enda bedre! Dette blir nok min nye hverdagsmascara!! Love it! <3


Link til produktet på eBay:

http://www.ebay.com/itm/MISSHA-The-Style-4D-Mascara-7g-Free-gifts-/270960249494?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item3f167d4a96

 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYkoL-3FgDvFbOJG9z2kqRGGo705Vsfm6iIfAqeOgajuZ-lZp4PDM7XCvN8oXK3UJfMJoYTk8Gt4exRalw8MTFuzZT8PxY4i6qnu5OXtMBgq2juM964199xMbRxha8eGIiOJdOzKRDSpg/s1600/Missha+The+Style+3D-4D+Mascara.jpg

 

MISSHA'S EGEN INFO OM PRODUKTET

http://rociel.dothome.co.kr/cosmetics/missha/Missha_The_Style_4D_Mascara.jpg
<3-lig hilsen

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer: Dette er ikke reklame av noe slag. Jeg kjøper alle produktene selv, og blir ikke sponset av noen. Jeg er ikke utdannet innen hudpleie eller make-up. Alle produktanmeldelsene er mine personlige oppfatninger av produktene. Første gang du tester produktene er det lurt å prøve litt av produktet på armen e.l. først, og ha det på i noen timer, i tilfelle du skulle få en allergisk reaksjon. Ta derfor ikke produktet i hele ansiktet uten å ha testet det først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar