fredag, oktober 17, 2014

Produktomtale: Holika Holika Magic Pole Mascara #01 Volume & Curl

  • Merke: Holika Holika
  • Produkt: Magic Pole Mascara
  • Varianter:#01 Volume & Curl #02 Long & Curl, #03 Volume & Curl waterproof #04 Long & Curl Waterproof, #5 Purple Waterproof
  • Størrelse: 9ml
  • Pris: Fra 55 NOK
  • Test-tid: Jeg har brukt produktet i ca to uker
  • Terningkast: 5
  • Vil jeg kjøpe produktet igjen: Ja!
  • Hjemmeside: www.holikaholika.co.kr
Min vurdering:
(#01 Volume & Curl: Denne maskaraen er rar... Eller, børsten er rar. Jeg har i alle fall aldri sett noe lignende før. Den er rund på tuppen og flat innerst. Denne mascaraen skal bøy og gi volum. Koreanere flest har veldig korte og rette øyevipper, så de vil ha så mye bøy og lengde de kan. Jeg liker denne maskaraen fordi man kan legge den både tykt og tynt. (Aften og dag/ fest og hverdags) Jeg har den som gir volum, men jeg synes også den gir ganse god lengde. Den blir aldri så tørr at den drysser (Jeg sov til og med med den en natt, og den hadde ikke drysset noe og den hadde heller ikke smittet av). Børsten er litt uvant i begynnelsen, siden den er så tykk på tuppen, men etterhvert blir man vant med den og finner ut hvordan man sal bruke den. Den er lett å vaske av med face whipes (Der er det jeg har brukt) Dette er min nye favorittmascara. Tidligere har jeg brukt Maybelline The Colossal  Volume Express Mascara, og før det Max Factor 2000 Calorie. Jeg går ikke tilbake!

 VANNFAST:



Som dere kan se på disse bildene har jeg lagt et ganske tykt lag.
Man kan fint legge tynt lag også. =)




Link til produktet på eBay: http://www.ebay.com/itm/Holika-Holika-Magic-Pole-Mascara-9ml-1-Volume-2-Long-Curl-Choose-1-/131195528179?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1e8bdce3f3

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer: Dette er ikke reklame av noe slag. Jeg kjøper alle produktene selv, og blir ikke sponset av noen. Jeg er ikke utdannet innen hudpleie eller make-up. Alle produktanmeldelsene er mine personlige oppfatninger av produktene. Første gang du tester produktene er det lurt å prøve litt av produktet på armen e.l. først, og ha det på i noen timer, i tilfelle du skulle få en allergisk reaksjon. Ta derfor ikke produktet i hele ansiktet uten å ha testet det først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar