søndag, november 30, 2014

Takk for alle fantastiske tibakemeldinger på gruppa!

Herlige tilbakemeldinger jeg får fra medlemmer i gruppå mi! SÅ herlige at de fortjener en bloggpost! Kjekt å kunne hjelpe folk. De fleste med helt vanlig hud (fet, normal, tørr, kombinasjonshud) men óg mange med acneproblemer, acnearr, rosacea, sensitiv hud, osv. Er du ikke medlem sier du? Da er det på tide!! Alle produkter kan kjøpes på eBay.

#1 "Må bare si at jeg er HELT avhengig av denne gruppen!!"

#2 "Jeg ELSKER denne gruppen!! Og EEELLLSKER koranske produkter!!"

#3 "Yes!! Den beste gruppa!"


#4 " Meg og! Jeg som aldri har vært særlig intr i sminke har jammen meg bestilt en hel haug jeg gleder meg kjempemasse til å teste ut!"

#5 "I dag fikk jeg den maskaraen som er så godt omtalt hær inne.. Og den var enda bedre enn hva jeg hadde forventet tusen takk for gode tips, denne skal jeg bestille flere av." (Adm.: Hun snakker om Missha - The Style 4D mascara. Koster 29 kroner på eBay. Jg bruker den daglig.)

#6 "Må bare skryte av dere admins (og dere andre) som legger ut så masse bra info! Men får jo lyst på nesten alt."

#7 "Sier det samme! Siden det er så billig så e det jo ikkje akkurat vanskelig å velge alt sammen... Har blitt skikkelig fan av denne siden og det merkes av kjæresten for å si det sånn"

#8 "Fantastisk side som jeg fant her på fb. Takk for at jeg fikk bli medlem "
#9 "Liker siden din veldig godt, takk for mye bra info blir å benytte meg av flere av tipsene jeg har fått gjennom dere "

#10 "He prøvd disse 3 produkta i under ei veke(!!!) og huda mi he allereide vårte mykje bedre. Tommel opp for koreansk hudpleie" (Adm.: Hun snakker om Innisfree - Jeju Volcanic Pore clay mask (94kroner for 100ml. Veldig drøy), Innisfree - Jeju pore cleansing Foam(72 KR 150ml), og Lioele - Pore clean & tightening Dr. Ampoule som er bra å brukea ettee ei poremaske (127KR for 40 ml. Bruker bare 2-3 dråper om gangen)

#11 "Jeg har vært heldig med alt jeg har prøvd, av koreanske produkter fram til nå. Imponert!"


#12 17.desember 2014 "Har brukt disse (Adm.red. se bildet under.) i ca 2 uker + peeling fra etude house og dette uten å informere min mann, han strøk meg på kinnet idag og sa <<Hva har du gjort? Huden din er jo mykere enn **min datter på 2 år** sin.>> (Adm.red. anonymisert) veldig fornøyd huden er faktisk strammere og ser bedre ut ANBEFALES på det varmeste!"



<3 <3 <3 TUSEN, TUSEN TAKK, KJÆRE MEDLEMMER! 
Det er DERE som gjør gruppa så kjekk å være i. <3 <3 <3  
<3-lig hilsen Randiog Marita

Så kom NÅ til min gruppe på

Facebook

=)




1 kommentar:

  1. hva med de som blir kastet ut uten grunnlag eller svar ? tumbs Down for dårlig admin.

    SvarSlett