lørdag, november 22, 2014

Nyeste bestilling fra eBay (med LINKER)



Julen nærmer seg med stormskritt og jeg vil helst handle det meste FØR juleposthysterier begynner og sakker ned all annen post rundt omkring i verden. Da blir det litt ekstra shopping nå. Venter ved postkassen hver dag... =D







Begynner på toppen av bestillingslista. Har leita lenge etter en god håndkrem. Hater å bruke det fordi jeg liker ikke å være klissete på hendene. I min jobb vasker jeg hendene ganske mye, og blir derfor veldig tørr. Siden jeg har elsket alle Skinfood produktene som har kommet inn gjennom døra her, så tenkte jeg å starte der. Har derfor bestilt meg disse:

NOK 27.95



 NOK 34.13







NOK 34.13
 




 NOK 50.01


NOK 32.84




 

[Holika Holika] Jewel Light Shimmer Eyes

#SPK02 Pearl Pink Beige
 NOK 30.27


 NOK 81.77

 NOK 90.08


 NOK 62.31



 NOK 77.98



Og så har jeg bestilt bittelitt Peripera Rose Nail neglelakker fra Shopk
HER: 
http://stores.ebay.com/shopk/
http://stores.ebay.com/shopk/




(Venter også på 13 Peripera Rose Nail neglelakker fra Rose Rose Shop,
og har en del liggende i handlekorga på eBay som jeg lengter etter å bestille hjem...)


Hva har du bestilt før julerushet???



<3-lig hilsen

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar