onsdag, november 12, 2014

Mine siste kjøp på eBay (MED LINKER OG INFO!)

Da har jeg shoppet bittelitt *kremt* Det ble en del julegaver og LITT til meg selv. Pga at noe er julegaver kan jeg dessverre ikke legge ut skjermdump i denne bloggen ;)


Det jeg har kjøpt til meg selv er:

Kompakt setting pudder.
ETUDE-HOUSE_172_Dear-Girls-Oil-Control-Pact 


Har lenge lett etter en god øyeskygge i Champagne og rustrød og rødbrun, med litt shimmer i. Tenkte å teste ut denne.

  •   Capacity : 2g
  •   Type : Poweder
  •   Color : #3 Mocha Beige
  •   Gradations make up for an easy express.
  •   Clean one touch application.
  •   Moisturize eye area and give moisture.
  •   Soft and silky to apply.
  •   Ingredients : Flower Complex, Pearl powder, Marine Collagen, Green tea extract, Aloe extract, Argan oil
  • How to Use
  •   Use a finger to apply 3 colors, apply on top of eyes.




 http://mwholic.speedgabia.com/ebay/tonymoly/egg_pore/egg_pore_silky_smooth_balm/egg_pore_silky_smooth_balm_.jpg



 skin-food-since-1957-rice-mask-wash-off-food-therapy-from-korea-5pcs


Etude-House-Moistfull-Collagen-Mask-Sheet-1pcs-elasticity-and-moisture



Color: #02 Violet
 Bestemte meg for å teste denne, etter anbefalinger på bloggen. Den er jo nesten gratis!

http://www.ehappyidea.net/market/ebay/egoodday/thefaceshop/Lovely_ME_EX_Make_Up_Base(40ml)_No.2_01.jpg


 Kjøpte flere av denne fantastiske maskaraen her. Ser de har lagt på prisen litt (En krone) siden sist jeg kjøpte denne. Hehehe! Den har visst blitt kjempepopulær siden jeg skrev omtale... (Les omtale HER)
 MISSHA-The-Style-4D-Mascara-7g-Black


Color: #02 Rose Pink
 Dette var et SUPER spontant kjøp. Har aldri brukt lip liner før i mitt liv, men tenkte jeg skulle prøve. Kommer IKKE til å påføre den som en strek rundt og gå slik, men fylle inn med den også, innover på leppene, hvis dere forstår. Mer som en leppestift (Takler ikke å se lip liner streker!)

TONYMOLY-Easy-Touch-Auto-Lip-Liner-0-2g

Color: #02 Blond Beige
Savner en fin, lys shimmer skygge, så tester denne.
 http://www.roseroseshop.com/en/img/tonymoly/web/tony_mt_068_01.jpg


Peripera Rose Nail Polishes
 (Fra DENNE selgeren)





 Jeg har Emulsionet fra før. Lukter himmelsk og er så deilig!
Har planer om å skaffe meg hele serien etterhvert. =)

http://www.iknowbeauti.com/ibuybeauti/product-img/description_SkinFood_BerrySerum2.jpg



<3-lig hilsen

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar