torsdag, desember 18, 2014

Mine siste Koreabestillinger fra eBay - Neglelakk, Sminke og masker.

Her er oversikt over mine siste bestillinger fra eBay. Jeg skal for alvor begynne å teste ut diverse Koreanske neglelakker! <3 Jeg har bestilt fra Holika Holika, Nature Republic og Skinfood. =) I tillegg har jeg snappet med meg litt sminke og noen masker <3

[SKINFOOD] Nail Vita Blue and Green Line NOK 22.53 #BL505 Apple Green & #BL514 Aqua green









[SKINFOOD] Nail Vita Pink Line - 13ml NOK 22.53 #PK216 Vita Pink

 


 



 

[SKINFOOD] Nail Vita Black and White Line - 13ml NOK 22.53


 Jeg kjøpte alle utenom den blanke. Føler ikke jeg trenger den siden jeg har akrylnegler.

[NATURE REPUBLIC] Color & Nature Gel Polish Nail - 8ml NOK 27.66

Jeg kjøpte gul, hvit og svart.



 

[Holika Holika] Sand Nails 10ml  NOK 35.17

    Jeg bestilte #1 Dolly Pink, #5 Snow grey og #6 Nude pink

Har ikke BARE kjøpt neglelakk. Her er andre ting jeg har kjøpt:

SKINFOOD My Short Cake Lip (#BE01 Coconet Butter) NOK 44.24

Missha - The Style Triple Perfection Shadow [06 French Khaki] NOK 46.77

[Mysterious Color] Lioele Glittering Jewel Eye Liner #5 Khaki NOK 51.90

 

 

[THE FACE SHOP] Real Nature Mask Sheets - 23g (3 stk) NOK 31.23

<3-lig hilsen

 

Velkommen til gruppa mi

Facebook

=)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar